Thursday 15 September 2011

RATUKU

Bisikan yang pertama membawa erti untuk selamanya
Ku bagaikan tak percaya apa yang telah pun ku rasa
Engkau bagaikan oh permataku
Engkau pun jua ratuku

Engkaulah segalanya
Engkaulah hanya untuk diriku
Aku hanya untuk mu
Itulah janji ku pada mu

Kita bagaikan ombak dan pantai
Tidakkan terpisah lagi
Walaupun pasangnya
Walaupun surutnya laut

Ratapan naluri memanggilkan namamu
Kerana pertemuan ini akan kuabadikan
Segala memori kulewati waktu itu
Didalam pelukanku gugurnya pemisah

Di antara kita terbinanya satu mercu tanda
Cinta yang setia meredahi masa meniti usia
Hingga ke akhirnya
Ku abadi cinta di hati ini


** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** 
lagu ni best. gua layan lah dengar lagu ni. tajuk lagu ni RATUKU. jadi, gua dedikasikan khas buat RATU juga. semalam gua jumpa dalam internet pasal RATU ni ketika kalut mencari nama tuk anak mak cik gua yg baru lahir 3 hari. nak tahu siapa RATU tgk la dalam internet mcam gua semalam. kalau jumpa pun nasiblah!

No comments:

Post a Comment