Monday 26 September 2011

KALAU ADA SATU HARI LAGI

kalau ada satu hari lagi
ruang dan waktu yang ku miliki
kalau ada satu hari lagi
mungkin kelmarin kau xkan pergi

memang salahku maafkan aku
biarlah semua berlalu
dan ku hampir terlena dengan lalaiku
menghayun buaian asmara mu

kalau ada satu hari lagi
akan ku hangatkan kedinginanmu
kalau ada satu hari lagi
renunglah mataku untuk hakiki

jangan dihakis sisa-sisa
apa yang masih ada
belum masanya
untuk aku melepaskan jemarimu
aku merayu....

kalau ada satu hari lagi
berikan diriku kepastianmu
kalau ada satu hari lagi
segala ku curah adalah janji

kalau ada satu hari lagi
ruang dan waktu yang ku miliki
kalau ada satu hari lagi
renunglah mata untuk  hakiki

*encik angin dan bayu tolong sampaikan ini padanya. gua tahu dia mungkin tidak lagi berkunjung ke blog ini. jadi, gua harap encik angin dan bayu tolong sampaikan ya. gua nak beliau kembali sinari hidup gua. juga kembali memberi sinaran kepada blog ini. hurmm....

No comments:

Post a Comment