Monday 31 October 2011

HADIRLAH CINTA

Kau permata kau lah intan 
Di sanubariku kau pujaanku
Kau idamanku

Sinar rembulan menerangi jiwa
Oh asmaraku kau yang ku rindu
Hangatnya cintamu

Tiada yang lain kau lah satunya
Antara beribu
Sinar rembulan menerangi jiwa
Membakar jiwaku

Hadirnya cintamu membawa bahgia
Dalam hidupku
Bagaikan bulan dipagari bintang
Di malam syahdu . . .

*tiba2 gua teringat kat lagu ni. lagu ni gua pernah perform malam kebudayaan kadet polis time gua sekolah dulu. gua ingat2 lupa lirik lagu ni sebenarnya. gua cuba cari lagu ni tapi xjumpa lah! kalau sape2 jumpa lagu ni bolehlah share2 ngan gua k  =)

2 comments:

  1. sgt jiwang. haha.
    **weyh buang la sawang2 kt tepi tu. rajin2 kemas. hahaha :p (sampai x mskd aku?)

    ReplyDelete
  2. mestilah faham. sy kan pelajar pintar! hehe

    ReplyDelete